Forest Soap
Image default
Aanbiedingen

Eten bestellen steeds populairder door Crossmedia House

Eten bestellen steeds populairder

 

2018 was een goed jaar voor eten thuisbezorg diensten en horeca in het algemeen. Nederlands hebben namelijk meer geld uitgegeven aan restaurant bezoekjes en online boodschappen en eten bestellen. Uit cijfers van het Food Service instituut Nederland (FSIN) blijkt dat we met elkaar bijna 1,5 miljard euro hebben uitgegeven aan online boodschappen. Ook de omzet voor online eten bestellen is gegroeid naar bijna 1,7 miljard euro. De omzet in de horeca was goed voor ruim 10,3 miljard euro. Indrukwekkende cijfers voor een klein land als Nederland.

 

Supermarkten moeten innoveren

 

Omdat eten online bestellen steeds makkelijk en toegankelijker wordt, staat het traditionele supermarkten concept steeds meer onder druk. Supermarkten dienen daarom zelf ook met innoverende concepten te komen om eten en drinken op een modernere manieren aan te bieden aan hun klanten. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld kant en klare maaltijdboxen met verse ingrediënten voor die dag om een heerlijke gezonde maaltijd te kunnen bereiden thuis. Ook een bezorgdienst voor de boodschappen is een steeds populairdere vorm van boodschappen doen. Een ander concept is de opkomst van supermarkten met een restaurant, de zogeheten superants. In trend die in het buitenland al langer gaande is, en langzamerhand ook in Nederland begint te komen.

 

Het FSIN verwacht ook in 2019 een omzetgroei van ca 6 procent. Een trend die zich dus ook dit jaar doorzet!

 

Sushi thuisbezorgd één van de populaire afhaal in 2018

 

Vers bereide Sushi afhalen blijkt nog steeds mateloos populair onder Nederlanders. De heerlijke Japanse gerechten worden steeds vaker besteld onder zowel jong als oud. Japans restaurant Blue Sakura serveert dagelijks vers bereide sushi in Zwolle en Enschede tegen scherpe prijzen. In het restaurant kun je gebruik maken van het all you can eat concept, zodat je rustig alle smaken uit de Japanse keuken kunt proeven.

 

Bij Crossmedia House werken we op de achtergrond stevig door aan nieuwe ontwikkelingen die het makkelijker maken voor restaurant eigenaren om een eigen website te nemen, en deze te onderhouden en beheren voor eigen marketing doeleinden. Het grote voordeel van een eigen website in plaats van een thuisbezorg website is:

    • eigen klantenservice

 

    • geen commissie meer afdragen

 

    • eigen marketing en kortingsacties

 

    • klachten sneller en effectiever afhandelen

 

    • persoonlijke service

Uit eten in Zwolle? Probeer de Japanse keuken

 

Centraal in Overijssel in de prachtige stad Zwolle is Blue Sakura gevestigd in de prachtige en historie kerk in het oude centrum aan de Bethlehemkerkplein. In deze zeer sfeervolle restaurant kun je genieten van de beste warme en koude sushi gerechten. Met ons unieke concept kun je voordelig kennismaken met de Japanse keuken. We maken een avondje eten leuk en modern, door bestellingen te accepteren via een handige tablet per tafel. Dit maakt een avondje uit bij Blue Sakura leuk voor het hele gezin. Kom ook onbeperkt sushi eten in Enschede of Zwolle bij Blue Sakura.

 

De basis van dit succes is gelegd door Crossmedia House met een eigen bestelwebsite. Klanten kunnen hier een acount maken, herhaal bestellingen plaatsen, online veilig bestellen met iDeal of Creditcard, en dankzij de handige postcode check kun je het zo instellen dat eten bezorgen alleen mogelijk is in bepaalde regio’s. Handig toch!

 

Neem contact op met online marketingbureau Crossmedia House via 074-851 26 65 of volg ons op instagram voor de nieuws en ontwikkelingen!

 

https://www.crossmediahouse.nl/