Skip to content

Administratief Bediende Orderverwerking

administratief bediende

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je verwerkt de bestellingen van onze klanten en beheert de opvolging.
  • Bij het invoeren van de bestelling moet rekening worden gehouden met het tekort aan voorraad en de wijziging van de productclassificatie. U volgt bestellingen die niet direct kunnen worden geleverd vanwege voorraadtekorten.
  • Je volgt bestellingen op en werkt daarom nauw samen met de logistieke afdeling.
  • U kunt alle informatie duidelijk en nauwkeurig overbrengen.
  • Je communiceert met de dispatching afdeling over de afgeronde orders van de transportorganisatie.
  • Voor sommige producten moet u een bestelling plaatsen en contact opnemen met een externe leverancier en onderhandelen met de inkoopafdeling.
  • Je communiceert continu met klanten. U beantwoordt hun vragen en laat hen de status van hun bestellingen weten.

Jouw profiel

  • Je hebt het denkniveau van een bachelordiploma.
  • Je hebt minimaal 5 jaar administratieve / commerciële backoffice-ervaring.
  • Je bent een administratieve cent en je bent bestand tegen druk.
  • U kunt probleemloos MS Office-softwarepakketten (Word, Excel, etc.) en CRM-systemen gebruiken.
  • Je communiceert vlot en professioneel in het Nederlands en Frans via telefoon en e-mail.
  • Je kunt in teamverband werken of zelfstandig.
  • Je werkt graag gestructureerd en nauwkeurig.

Ons aanbod

  • Verantwoordelijk, uitdagend en sturend werk.
  • Goed en correct loon, aangevuld met andere wettelijke voordelen zoals maaltijdbonnen, groeps- en hospitalisatieverzekeringen.
  • De trainingsperiode voor deze functie is erg lang en gevarieerd.
  • Zorg voor een gezonde en ambitieuze 100% Belgische familiebedrijfsveiligheid op het werk.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/administratief-bediende-taken-en-skills.html
Avatar
Sidebar